me it's me

welcome..


“You've gotta dance like there's nobody watching,
Love like you'll never be hurt,
Sing like there's nobody listening,
And live like it's heaven on earth.”

Sunday 17 June 2012

assalamualaikum..akhirnye sudah berakhir aku belajar di kolej komuniti bukit beruang..banyak kenangan pahit,manis ku telan(tercekik aku).tp tulah terpaksa melalui masalah-2 yg patut aku tempuhi selama aku di melaka..balik bangi lambat sebab kene tahan nk siapkan amali yg kne hanta..and aku nk ucapkan terima kasih pada pensyarah kerana memberi sokongan walaupun aku ni malas..bile da wat macam ni terasa seba salah..terima kasih sekali lagi..pensyarah juga adalah guru..yang mendidik pelajar-2 nya.


Pernah langkah ku payah
Menuju ke destinasi
Kerana malam gelap
Dan bintang hilang kerdipnya
Menjadikan arah ku keliru
Ke timur atau ke barat
Bagai lilin membakar diri
Menerangi kegelapan hati
Kau curahkan bakti dan budi
Jasamu tiada berganti

Namun tanpa rasa payah
Dia memimpin tanganku
Melangkah satu persatu
Dan mencipta jejak impian
Menjadikan arahku jelas
Aku harus ke hadapan
Ohoo… aku kini rindu
Pada satu nama yang berjasa
Tuhan beri kekuatan
Untuk mendidikku selamanya
Ku pohon restu kasihMu
Ampunkanlah guru-guruku
Semalam ku lihat dia
Di bibirnya ada kalimah
Yang bergetar saban waktu
Sambil tangan menggenggam lilin
Lilin yang tiada terpadam
Menerangi hidupku kini
Tajuk Nasyid : Lilin Seorang Guru
Artis : Inteam

pensyarah menolong aku hingga aku tamat belajar di kolej.Pensyarah siap memberi nasihat:)

No comments:

Post a Comment